Garanciális feltételek

Tájékozódjon róla, hogy üzletünkben milyen termékekre mennyi garancia van, és azt hogyan érvényesítheti!
Garancia érvényesítése:
Amennyiben a meghibásodott terméket személyesen vásárolta üzletünkben, a garancia a vásárlást igazoló blokkal, számlával, vagy annak másolatával érvényesíthető személyesen, üzletünk nyitvatartási ideje alatt. A hibás terméket a helyszínen megvizsgáljuk és megállapítjuk a hiba jellegét. Amennyiben a hiba javíttatható akkor a terméket a lehető legrövidebb időn belül, szakszervízben, saját költségünkre megjavíttatjuk. Ha a hiba nem javíttatható, a terméket kicseréljük, amennyiben készletünkből elérhető. Kérdéses, illetve vitás esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy - a vonatkozó jogszabályokkal összhangban - a hibásnak vélt terméket megvizsgáljuk és a cseréről 15 napon belül döntsünk.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Amennyiben a terméket Interneten keresztül vásárolta , vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, hogy DPD-futárt tudjunk küldeni a csomagért. A garancia érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges. Kivételes esetben a megrendelés és a szállítás pontos időpontja - ami alapján be tudjuk azonosítani a terméket - is elégséges. Amennyiben a termék nem hibás, de a mérete nem megfelelő, üzletünkben lehetőséget biztosítunk a megfelelő termék kiválasztására, a rendelt termék árának megfelelő összegben. Természetesen a cseregaranciához is szükség van a számlára, vagy kivételes esetben a megrendelés és a szállítás időpontjára.
Termék csoportok:
Sílécek, snowboardok, kerékpárok: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, szállításból és szervízelésből adódó hibákat nem. Amennyiben a helytelen használatból adódó hiba lép fel, úgy véleményt adunk a termék javíthatóságára, majd árajánlatot készítünk a javításra, amely költség a Vevőt terheli. Kerékpároknál a vázakra adott garancia idő gyártótól függ, 3-6 év között változik. Az összes kopóalkatrészre 3 hónap garancia van, kivéve ha keveset használták. (teleszkóp, hajtás, fékek, gumik)
Sí és snowboard, kerékpáros cipők: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, szállításból és szervízelésből adódó hibákat nem. Csak tartozékokkal együtt, hiánytalanul, eredeti dobozban visszahozott terméket fogadunk be garanciális ügyintézésre. Amennyiben csatok, fűzők, patentok sérülnek, azokat díj ellenében tudjuk javíttatni/pótolni.
Sí és snowboard kötések: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, szállításból és szervízelésből adódó hibákat nem.
Sí és snowboard, kerékpáros ruházat és kiegészítők: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, mosásból és viselésből adódó hibákat nem.
Akciós termékek
Akciós termékeinkre 3 hónap garanciát vállalunk.
Cseregarancia gyerek sífelszerelésekre:
A K2 Sí&Snowboard Központban újonnan vásárolt gyerek síléceket (130 cm hosszig) és sícipőket (245 mp-ig) az eladást követő első évben az eredeti ár 50%-áért – vagy az eladást követő második évben a termék(ek) eredeti árának 40%-áért - visszavesszük, új termék vásárlása esetén (beszámítjuk az új termék árába).
Ettől eltérő lehet az érték-beszámítás amennyiben a felszerelés túlzottan használt, koszos illetve szervízelendő.
Információk:
Rólunk:
1036 Budapest Pacsirtamező u.16.
H-P:10-19h Szo:10-16h V:Zárva
k2[a]k2shop.hu
Az oldal sütiket használ. Az oldal harmadik féltől származó szoftvereket is használ