Gyakran ismételt kérdések

GYIK ha esetleg így ismeri
2010. 11. 25, Csütörtök

•Kik vagyunk mi?

Sí, snowboard és kerékpár kiskereskedés Óbudán. A K2 Sí&Snowboard Központ – (ill. 2011-től K2 Bike Shop is) - családi vállalkozás, amely 1999 óta működik. Szaküzletünkben sí és snowboard oktatók és kerékpáros szakemberek dolgoznak együtt a minőségi kiszolgálás érdekében.

•Vásárolhat nálunk személyesen?

Szaküzletünk Budapesten található a harmadik kerületben Óbudán. Nyitvatartási időben minden szolgáltatásunk személyesen is igénybe vehető.

•Az árak hasonlóak az Üzletben is?

Az áraink a szaküzletünkben teljes mértékben egyeznek a neten publikált árakkal.

•Mit jelent az, hogy Üzletünkben?

Azok a termékek kapják ezt a megjelölést, amelyek kézzel foghatóan az adott pillanatban jelen vannak az üzletben, így személyesen is megvásárolhatóak. Megjegyzés: 2014. szeptember 15. óta raktárkészlet nyilvántartó programunk össze van kötve a weboldalunkkal. Így mindig aktuális készletet lát az adott pillanatban.

•Mit jelent az, hogy jelenleg nincs raktáron?

Többnyire azok a termékek kapják ezt a státuszt, amelyek hamarosan megérkeznek üzletünkbe. Ha ez teljesül a státusza Raktáron-ra módosul.

•Mit jelent az, hogy Rendelésre státusz?

Azoknál a termékeknél szerepel az a megjelölés, amelyek az adott pillanatban nincsenek az üzletben, de lehetőségünk van azt beszerezni abban az esetben, ha rendelés érkezik rá.

•Mi van, ha rendeltem terméket és nem jó a méret?

Hívja fel az üzletet, hogy abból a termékből van-e a készleten más méret. Ha van, akkor kicseréljük. Ha nincs, akkor a termék árának értékében le lehet vásárolni. A visszajuttatás költsége a vásárlót terheli. Személyesen a boltban vissza tudjuk cserélni a készlet erejéig; illetve a futárszolgálat is vállal árucserét, de ennek a költsége a vásárlót terheli.

•Mi van akkor, ha az árut személyesen akarom átvenni?

Válassza ki a terméket és tegye a kosárba. Válassza ki a szállítás módját – Átvétel személyesen üzletünkben (3 munkanapon belül) Az árut fenntartjuk Önnek az üzletben három napig. Tehát ha a megrendelést elküldi hétfőn, az árut csütörtök estig, pénteki megrendelés esetén hétfő estig tartjuk fenn. Ezután az Ön által kiválasztott árut a pénztárban fizetheti ki készpénzben, egészségpénztári kártyával vagy bankkártyával.

•Mi van akkor, ha a megrendelést törölni akarom?

A megrendelés törölhető írásban az k2@skiing.hu címen vagy telefonon, a 06-1-453-0819-es számon, addig míg az áru nincs kiszállítva az üzletből. A futárnak történő átadás után a megrendelés nem törölhető.

•Van ingyenes házhozszállítás?

Igen, 70.000.-Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás díját a K2 Sí és Snowboard Központ állja.

•Mitől függ a kiszállítás értéke?

Elsősorban a termék súlyától. Több termék vásárlása esetén a súlyok összeadódnak és ez alapján történik a szállítási díj kalkulációja.

•Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A házhozszállítás ideje országhatáron belül 2-4 nap alatt teljesül. Országhatáron kívül pedig a DPD futárszolgálat megadott szállítási határideje érvényesek.

•Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?

Ha a házhoz szállítást választotta, a megrendelését figyelemmel követheti a Szaküzlet > Bolti szolgáltatások > Szállítás > Csomagok online nyomon követése menüpont alatt a linkre kattintva. A DPD Csomagszállító vállalattól kapott e-mailben megtalálja a 14 számjegyből álló csomag számot, amire hivatkozva meg tudja nézni csomagja helyzetét.

•A termékem ajándék lesz más személynek, elküldethetem közvetlenül az ő címére?

A terméket arra a címre küldjük, amelyet a kézbesítés címeként jelöl meg. Ne felejtse el azonban megőrizni a vásárlást bizonyító dokumentumot - amely a termékhez csatolva található - az esetleges reklamáció miatt.

•Ha egy bizonyos szállítási módot választok, ez érvényes minden egyes megrendelt termékre?

A szállítási módot megrendelésenként, nem pedig termékenként lehet kiválasztani.

•Hogyan kapom meg a számlát?

A számla a termékhez csatolva található.

•Ha nem jó a méret hogyan küldhetem vissza, hogyan cserélhetem?

Ha kézhez kapta megrendelését és nem megfelelő a méret, vagy vissza szeretné küldeni, először vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen. Azért fontos, hogy ne telefonon, mert annak később nem marad nyoma.
A terméket vissza kell csomagolnia az eredeti csomagolásba és úgy átadnia szállításra. Az árut vissza tudja küldeni a DPD Futárszolgálattal, amit mi fogunk megrendelni. Vissza tudja küldeni akár postán is, ebben az esetben a szállítási garanciát a vevőnek kell vállalnia.
A hozzánk beérkező termék után tudjuk ismételten küldeni a csereterméket. A szállítási költség minden esetben a vásárlót terheli. A vevő által elkövetett csomagolási hibákból eredő károkat a vevőnek kell vállalnia.

•Mi van akkor, ha nem találok választ a kérdésemre?

A leggyakrabban feltett kérdésekre itt kellene megtalálnia a választ, azonban ha mégsem találta meg, próbálja meg átnézni a következőt:

  • "Vásárlói infók" dobozban a Főoldalon – itt megtalálja az információkat a vásárlásról internetes üzletünkben, beleértve a fizetést és az áruszállítást és garanciális feltételeket
  • Üzletszabályzat

Ha eddig nem talált választ a kérdésére, kérem küldjön e-mailt az k2@skiing.hu címre vagy hívjon minket telefonon a 06-1-453-0819-es számon és mi válaszolunk Önnek.

Kellemes böngészést!